პროექტი

  ჯანსაღი გარემო-ჯანმრთელი ადამიანი


1პროექტის სახელწოდებაჯანსაღი გარემო-ჯანმრთელი ადამიანი.

2. პროექტის მოკლე აღწერამოსწავლეები გაეცნობიან სოფელში არსებულ ისეთ საჭირბოროტო საკითხებსროგორებიცაა  სისუფთავეწყალმომარაგებაეკოლოგიური პრობლემები და სხვა.

3. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები გაეცნობიან და შეისწავლიან გამარჯვებაში არსებულ პრობლემებსგააანალიზებენ თუ რატომ არ უჩნდებათ პროტესტის გრძნობა მოქალაქეებსროდესაც მათ თვალწინ ბინძურდება და ნადგურდება ქუჩებიზიანდება ნარგავები, ჩნდება უცენზურო წარწერები , იმსხვრევა ავტობუსის გაჩერებაზე არსებული მოსაცდელები .ჩატარებული ანალიზის შედეგებით დაანახებენ ყველას, თუ რამდენად საზიანოა არაჯანსაღი გარემო ჯანმრთელობისათვის.
სკოლაში ჩამოაყალიბებენ ცენტრს, სადაც თავს მოუყრიან ლიტერატურასა და მასალებს არსებული პროექტის შესახებ. დაამყარებენ ურთიერთობას  სხვა სკოლებთან, ჩართავენ მათ აქციებში.გამოაკრავენ აბრებს წაეწერით ,,ნუ დაანაგვიანებ გარემოს“.


4. მონაწილეთა ასაკი10-11 წელი. VI კლასის მოსწავლეები.

5. ვადები და ხანგრძლივობა: 2017 სასწავლო წლის მანძილზე, 3-4 კვირა.

6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასშიკვლევადისკუსიების გამართვა მოძიებულ მასალებზენამუშევრების განთავსება ბლოგშიპლაკატების შექმნაპრობლემის გადაჭრის გზების ჩამოყალიბება.

7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტი რაც შეიძლება შეიქმნასმოსახლეობისთვის ინფორმაციის მიწოდება-გარემოს დაბინძურების მოსალოდნელ შედეგებზე  , ვიდეო და აუდიო ჩანაწერების გაკეთებაციფრული ფოტო აპარატით ფაქტების აღნუსხვა (დააფიქსირებენ გახეთქილ მილებსნაგავსაყრელებსდაზიანებულ ფასადებსა და  სატრანსპორტო საშუალებებში არსებულ უწესრიგობებს და ყველა მათგანსვისაც ამაში წვლილი მიუძღვის).
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ფოტოაპარატი, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, ფურცლები,პრინტერი,პასტა...
9.  პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად,ინაწილებენ ფუნქციებს თავადირჩევენ თემას და განსაზვრავენ პროექტის მიზნებსა და შედეგებს პროექტის ხელმძღვანელთან  ერთადმოსწავლეთა ჯგუფი აღრიცხავს გარემოს დაბიბძურებისა დგილებსიღებენ სურათებს და სხვადასხვა ლიტერატურიდან (ინტერნეტიწიგნებიაგროვებენ ინფორმაციას მოსალოდნელ შედეგებზე 2კვირის შემდეგ ისინი აკეთებენ პრეზენტაციასპრეზენტაციაზე იწვევენ სტუმრებსმათგან იღებენ ინტერვიუსარიგებენ კითხვარებს  თანატოლებთან და თემის წარმომადგენლებთან აწყობენ დებატებს. და  ახდენენ დამსწრეთა აზრის გამოკითხვას პროექტის შესრულების დონის შესახებ



10საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: სამოქალაქო განათლებახელოვნებაისტორიაგეოგრაფიაინფორმატიკააქტივობების დაგეგმვა შესაძლებელია კონკრეტული მისაღწევი შედეგის მიხედვით.

11 პროექტის ხელმძღვანელი: ბუნების მასწავლებელი მარინა არევაძე-ლეკიშვილი.

12.  ელ.ფოსტა:
Marinalekishvili1@gmail.com



13.  პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: marinalekishvili.blogspot.com

No comments:

Post a Comment