ჯანსაღი გარემო-ჯანმრთელი ადამიანი
1. პროექტის სახელწოდება: ჯანსაღი გარემო-ჯანმრთელი ადამიანი.
2. პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაეცნობიან სოფელში არსებულ ისეთ საჭირბოროტო საკითხებს, როგორებიცაა სისუფთავე, წყალმომარაგება, ეკოლოგიური პრობლემები და სხვა.
3. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები გაეცნობიან და შეისწავლიან გამარჯვებაში არსებულ პრობლემებს. გააანალიზებენ თუ რატომ არ უჩნდებათ პროტესტის გრძნობა მოქალაქეებს, როდესაც მათ თვალწინ ბინძურდება და ნადგურდება ქუჩები, ზიანდება ნარგავები, ჩნდება უცენზურო წარწერები , იმსხვრევა ავტობუსის გაჩერებაზე არსებული მოსაცდელები .ჩატარებული ანალიზის შედეგებით დაანახებენ ყველას, თუ რამდენად საზიანოა არაჯანსაღი გარემო ჯანმრთელობისათვის.
სკოლაში ჩამოაყალიბებენ ცენტრს, სადაც თავს მოუყრიან ლიტერატურასა და მასალებს არსებული პროექტის შესახებ. დაამყარებენ ურთიერთობას სხვა სკოლებთან, ჩართავენ მათ აქციებში.გამოაკრავენ აბრებს წაეწერით ,,ნუ დაანაგვიანებ გარემოს“.
4. მონაწილეთა ასაკი: 10-11 წელი. VI კლასის მოსწავლეები.
5. ვადები და ხანგრძლივობა: 2017 სასწავლო წლის მანძილზე, 3-4 კვირა.
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: კვლევა, დისკუსიების გამართვა მოძიებულ მასალებზე, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში, პლაკატების შექმნა, პრობლემის გადაჭრის გზების ჩამოყალიბება.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტი რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსახლეობისთვის ინფორმაციის მიწოდება-გარემოს დაბინძურების მოსალოდნელ შედეგებზე , ვიდეო და აუდიო ჩანაწერების გაკეთება, ციფრული ფოტო აპარატით ფაქტების აღნუსხვა (დააფიქსირებენ გახეთქილ მილებს, ნაგავსაყრელებს, დაზიანებულ ფასადებსა და სატრანსპორტო საშუალებებში არსებულ უწესრიგობებს და ყველა მათგანს, ვისაც ამაში წვლილი მიუძღვის).
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ფოტოაპარატი, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, ფურცლები,პრინტერი,პასტა...
9. პროექტის მსვლელობა: მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად,ინაწილებენ ფუნქციებს თავად, ირჩევენ თემას და განსაზღვრავენ პროექტის მიზნებსა და შედეგებს პროექტის ხელმძღვანელთან ერთად; მოსწავლეთა ჯგუფი აღრიცხავს გარემოს დაბიბძურებისა დგილებს; იღებენ სურათებს და სხვადასხვა ლიტერატურიდან (ინტერნეტი, წიგნები) აგროვებენ ინფორმაციას მოსალოდნელ შედეგებზე ; 2კვირის შემდეგ ისინი აკეთებენ პრეზენტაციას. პრეზენტაციაზე იწვევენ სტუმრებს. მათგან იღებენ ინტერვიუს, არიგებენ კითხვარებს თანატოლებთან და თემის წარმომადგენლებთან აწყობენ დებატებს. და ახდენენ დამსწრეთა აზრის გამოკითხვას პროექტის შესრულების დონის შესახებ
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: სამოქალაქო განათლება, ხელოვნება, ისტორია, გეოგრაფია, ინფორმატიკა. აქტივობების დაგეგმვა შესაძლებელია კონკრეტული მისაღწევი შედეგის მიხედვით.
11 პროექტის ხელმძღვანელი: ბუნების მასწავლებელი მარინა არევაძე-ლეკიშვილი.
12. ელ.ფოსტა:
Marinalekishvili1@gmail.com
13. პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: marinalekishvili.blogspot.com
No comments:
Post a Comment