შეფასების სქემა

შეფასების რუბრიკა

შეფასების სქემა


კრიტერიუმები
დაბალი
საშ.დაბალი
საშუალო
მაღალი
საშინაო დავალება
არ აქვს საშინაო დავალება შესრულებული
დავალება არასრულია და შეცდომები აქვს.
საშინაო დავალებაში შეცდომებია
დავალება სწორადაა შესრულებული
მოწესრიგებულობა გაკვეთილზე
მოსწავლეს არ აქვს ყველა საჭირო ნივთი წიგნი რვეული.და ა.შ
მოსწავლეს არ აქვს გაკვეთილისთვის საჭირო ყველა ნივთი
მოსწავლეს არ აქვვს ყველა ნივთი წამოღებული
მოსწავლე მოწესრიგებულია და აქვს ყველა ნივთი
ყურადღებით მოსმენა და მასწავლებლის მითითებების შესრულება
მოსწავლე არ უსმენს მასწავლებელს და არ ასრულებს მითითებებს.
მოსწავლე ხშირად იმსახურებს მასწავლებლის შენიშვნას.და ხშირად არ ასრულებს მასწავლებლის მითითებებს
მოსწავლე ზოგჯერ გაფანტულია და არ უსმენს მასწავლებელს. მასწავლებელს სჭირდება მითითების გამეორება.
მოსწავლე ყურადღებით უსმენს მასწავლებელს და ზედმიწევნით ასრულებს მითითებებს
ახალი მასალის გაცნობა
მოსწავლე ვერ იგებს ახალ გაკვეთილს
მოსწავლეს უჭირს ახალი მასალის 
გაგება
მოსწავლე იგებს,მაგრამ კარგად ვერ ერკვევა ზოგიერთ
საკითხში..
მოსწავლე კარგად იგებს ახალ მასალას.
გაკვეთილზე ჩართულობა
მოსწავლე არ ერთვება გაკვეთილში
მოსწავლე პასიურია და არ ერთვება გაკვეთილში
მოსწავლეს ზოგჯერ ეფანტება გონებადა არ აქტიურობს,
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული მთელი გაკვეთილის განმავლობაში

No comments:

Post a Comment