გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის გეგმა გარემოს დაცვა

გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის მთავარი გეგმა


გარემოს დაცვა
სწავლების საფეხური
მე-6 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
28 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა
აქტუალობა
მოსწავლე უკეთ იზრუნებს  ბუნების დაცვაზე და უკეთ გაიაზრებს მის მნიშვნელობას.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
აღწერს ბუნებაში ადამიანის უხეში ჩარევით (მაგ., ტყეების ჩეხვა, არასწორი მორწყვა, წყლისა და ნიადაგის დაბინძურება) გამოწვეულ  უარყოფით შედეგებს, აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს მათი თავიდან აცილების საშუალებებზე.

წინასწარი ცოდნა
საქართველოს ეკოსისტემები და საქართველოს ფლორა და ფაუნა.

შეფასების საგანი და პროცედურები
განმავითარებელი, წინასწარ შედგენილი რუბრიკის საშუალებით

სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
   
მე-6 კლასის ბუნების სახელმძღვანელო,კომპიუტერი.
გაკვეთილის მსვლელობა
  1-ლი ფაზა .1 აქტივობა (7წთ)  მასწავლებელი აცნობს გაკვეთილის თემას  ''გარემოს დაცვა'. გონებრივი იერიშის საშუალებით ახდენს წინარე ცოდნის გააქტიურებას..უსვამს კითხვებს საქართველოს ფლორასა და ფაუნაზე.

  მე-2 ფაზა(შინარსის რეალიზება) 

  •  1-ლი აქტივობა(10წთ) მასწავლებელი მოსწავლეებს ყოფს ჯგუფებად, აძლევს ბარათებს,სადაც განაწილებულია სხვადასხვა თემები.ეს თემები ეხება ცხოველების , მცენარეების დაცვას.და გარემოს დაცვის ღონისძიებებს.მოსწავლეებს შეუძლიათ გაიხსენონ  ლიტ. ნაწარმოებები ან ფილმები ამ თემაზე
  • მე-2 აქტივობა (15წთ)მასწავლებელი ჯგუფებს აძლევს საშუალებას წარმოადგინონ თავიანთი ნამუშევრები. ჯგუფის ლიდერები გამოდიან და აჯამებენ თავიანთი ჯგუფის მუშაობას. აკეთებენ თავიანთი ნამუშევრების პრეზენტაციას.შემდეგ კი მასწავლებელი საშუალებას აძლევს მთელ კლასს ჩაერთოს თითეული თემის განხილვაში.
  • მე-3 აქტივობა.(10 წთ)მასწავლებელი აჯამებს მოსწავლეების საქმიანობას და ამ თემის ირგვლივ აჩვენებს წინასწარ მომზადებულ სლაიდებს,ადამიანის დამოკიდებულება ბუნებისადმი.
მე-3 ფაზა (3წთ) -აფასებს მოსწავლეებს შეფასების რუბრიკის მიხედვით.                                                                                         

No comments:

Post a Comment